3. Legjobb iPhone (App Store) alkalmazások : Mixcloud, WhatsApp, TeamViewer, IMDb, Memrise

1. Mixcloud

Már a kezdetekben regisztráltam (alapítás: 2008): ide töltöttem fel a mixeimet (jelenleg is itt vagyok a legaktívabb) , megtetszett, hiszen nem volt és most sincs feltöltési limit. Azaz : ha van egy podcast vagy mixműsorod bármennyi részt feltölthetsz ingyen. (csupán a promotálás kerül pénzbe)
Jelenleg rengeteg híres DJ is használja (rendszeresen tölti fel a műsorokat): pl Hernan Cattaneo, John Digweed, Carl Cox, Nicole Moudaber, Markus Schulz, Roger Sanchez, Joris Voorn, Hardwell, Martin Garrix, Steve Aoki, Adam Beyer, Claude VonStroke, Paul van Dyk, Above and Beyond ...
Böngészőn és alkalmazásokon is (android, iOS, Win) kitűnően működik.
Ajánlom minden zenekedvelőnek. 
(az én mixcloud oldalam: https://www.mixcloud.com/kaligula_3741)


2. WhatsApp

Jelenleg én is használom (munka miatt fel kellett telepítsem): én úgy vagyok vele, hogy ha sok üzenetküldő alkalmazás van a mobilomon, frusztrál. Sok esetben jön, hogy a facebook messengert is töröljem. Aki el akar érni, dob egy sms t vagy felhív ... már egy kicsit sok ez a technológia. Na de mindegy, kell haladni a korral.
WhatsApp -ról annyit, hogy egy okés alkalmazás, meg vagyok vele elégedve. A jó benne az , hogy aki képeket akar küldözgetni, az minőségromlás nélkül tudja továbbítani ismerőseinek. (mint tudjuk facebook messengeren ez még nem lehetséges). Talán még a hangminőséget emelném ki. (nem próbáltam, de azt írják jobb mint a messengeren)



3. TeamViewer

Rengeteget használom (ugyancsak munka miatt). Jól működik, biztonságos (legalábbis ezt mondják) és egyszerű használni. 
Röviden: Távolról hozzáférhetsz egy adott számítógéphez , csak fontos, hogy mindkét helyen fel legyen telepítve a team viewer (azonos verzió) + megfelelő internetkapcsolat.


4. IMDb

Filmrajongók (vagy / és sorozatkedvelők) kedvenc oldala. Az IMDb -t (Internet Movie Database) 1990 -ben alapították amely magyarán egy online információs adatbázis filmszínészekről, filmekről, filmsorozatokról, egyéb televíziós műsorokról - rengeteg felhasználóval rendelkezik, értékelheti bárki a filmeket (regisztráció szükséges) : ezt szokták átlagolni, ez pedig segít, hogy jobbnál jobb filmekre bukkanjuk. Persze nem mindig van így: van olyan film ami nagyon túl van értékelve - vagy leértékelve. Én használom rendszeresen (osztályoztam is közel 2000 megnézett filmet) böngészőn és alkalmazáson keresztül.
Jelenlegi tulajdonosa: az Amazon.com

Letöltés App Store
Android (Google Play)

5. Memrise

Hasonló mint a Duolingo: nyelveket tudsz vele elsajátítani. Érdemes kipróbálni, nekem jobban tetszik mint a Duolingo.

Letöltés App Store
Android (Google Play)
Címkék: , , , , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban