Az új Biciklim : Merida Big Seven

1 hónapja vettem egy új biciklit. A régit eladtam (Decathlonos bTwin Rockrider 500), raktam még hozzá pénzt, elmentem egy helyi biciklis szaküzletbe és megrendeltem a képen látható Meridát.
Eléggé nehezen hoztam döntést (lásd a Milyen Biciklit Vegyek? bejegyzésemet), de végül megszületett.
Az ár : 2200 Lej azaz 150000 FT
Valószínű ebben az árban sokkal jobbat is kaphattam volna (főleg másodkézből), de megtetszett és szerintem amire nekem kell pont megfelelő.
kb 1000 km -t tekertem már le vele, és eddig semmi baja, csupán picit elállítódott a sebességváltó. 
A biciklis bolt tulaja (ahonnan vettem), azt mondta, hogy majd vigyem el tesztelés után egy vizsgálatra, hogy állítsa helyre az esetleges problémákat.

Egy kis összehasonlítás
Rockrider 500 vs Merida Big Seven

Régi biciklimről :  bejegyzés
- A Rockridernek sokkal gyengébb gumija volt, pár hónap után úgy elkopott, mint általában a tárcámból a fizetés. Eddig a Meridán semmi kopás nem észlelhető.
- Rockrider: recsegett - ropogott, csak a baj volt vele, sok dolgot ki kellett cserélni rajta, ellenben Merida eddig tökéletesnek tűnik ilyen tekintetben.
- Meridán látszik, hogy jól össze van szerelve, és figyeltek a részletekre is.
- Ülése is jobb mint a régi biciklimnek
- Gyorsaság: Meridával picit gyorsabban tudok hajtani, Értem már el vele 60 km / órát is, bTwin -en 52 volt a max
- tetszenek a fékek, a váltó és a pedál az új Meridán
... és még sok más, főleg az összerakás és a váz

Megjegyzés: Ha nem szeretnél ennyi pénzt kiadni egy biciklire, vegyél nyugodtan Rockridert, mert nem annyira szar ahogyan híresztelik. Én azért váltottam, mert szerettem volna újat - alkatrészek már megkoptak és ahelyett, hogy kicseréljem őket úgy gondoltam, praktikusabb ha veszek egy zsír új brigát.

Végezetül:
Eddig elégedett vagyok a választással, hamar hozzámnőtt és idővel majd ígyis - úgyis fejleszgetem.
Még csatolok néhány képet:


Specifikációk: Merida Honlap - on

Váz: Big 7 Speed
Teleszkóp: Suntour 27 XCM HLO 100
Váltókar: Shimano Altus ST rapidfire 3x9
Első váltó: Shimano Altus
Hátsó váltó: Shimano Altus
Fék: Tektro MA hidraulikus tárcsafék 160/160mm
Agy Első: Alloy Disc
Agy Hátsó: Alloy Disc cassette
Felni: Merida Big 7 D
Külső gumi: Merida 27 2.1
Lánc: Chain X9
Hajtómű: Suntour XCM 44-32-22 CG
Középcsapágy: Cartridge Bearing
Fogaskeréksor: Sunrace CS-9S 11-32
Kormány: MERIDA comp OS 690 R15
Kormányszár: MERIDA Comp OS 6
Nyereg: Merida Sport
Nyeregszár: MERIDA speed 27.2
Pedál: XC Alloy
Kerékméret: 27,5"
Súly: 15,3kg


Strava -s adatlapom

Címkék: , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban