Sennheiser CX 2.00 G

Régebben rendeltem egy CX 2.00 G típusú Sennheiser fülhallgatót (főleg Android telefonokhoz tervezték). Nem volt olcsó mulatság kb 40 - 50 euró. Azt reméltem, hogy jól fog szólni és hogy nem lesz vele gondom legalább 5 évig.
Kicsomagoltam és alig vártam, hogy hallgassam meg hogyan szól: - szép és kiegyensúlyozott  hangzás, basszus közepesen jó. Remek !
Anyaghasználat: nem az a gagyi minőség, látszik rajta, hogy alaposan össze van rakva. 
Azon nyomban ki is próbáltam biciklizés közben. Elinte el voltam ragadtatva, de aztán 2 óra zenehallgatás után jött a baj. A füles teljesen elhalkult, olyannyira, hogy alig hallatszódott a zenéből valami. Azt hittem, hogy ez valami kezdetleges probléma ... de másnap ugyanez volt. Kb 1 hónapig tesztelgettem... vártam a csodát, hogy megjavuljon.
De nem. Felmérgelődtem és belöktem a fiókomba.
Kb fél évre rá újból elővettem, kipróbáltam (nem volt változás) és eszembe jutot, hogy hát minden terméknek van garanciája, miért is ne éljek vele?
Visszaküldtem a drágaságot (webshop), leírtam hogy mi a baja, és pár nap után küldtek egy vadiújat.
Szuper! - gondoltam magamban. Legalább lesz egy jó kis tartalék fülhallgatóm. (időközbe vettem másat)
De ... egy nagy fenét, 2 - 3 óra használat után ez is pont úgy elkezdett halkulni. (és a mai napig sem jött helyre)
Nem küldtem vissza, mert gondoltam a webshop hűlyének fog tartani.
Valószínű széria hibás darabokat fogtam ki. Vagy nemtudom,
ha valakinek van vagy volt hasonló tapasztalata kérem írja meg kommentbe , mert nagyon érdekel.
Ennek ellenére a Sennheisert nem lehúzni akarom ezzel a bejegyzéssemmel, mert tudom, hogy az egyik legnevesebb márka ebben a szegmensben, csupán megírtam, hogy néha milyen szerencsétlenül is lehet járni ... jaj 


Címkék: , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban