Sennheiser HD 201


Pár hónapja vettem egy Sennheiser HD 201 fejhallgatót. Sokat gondolkoztam a típusokon, analizáltam ide - oda (másik opció: Sony MDRV55 lett volna) végül Sennheiser -nél maradtam, de picit megint csalódtam. (Sennheiser CX-200G vélemény)
Itthonra vettem, azzal az indokkal, hogy majd ezzel készítem a Chill Out Session műsoromat.
Hát ...  az a baj, hogy túl halk, de lehet én süketültem már meg a dübörgő techno zenéktől.
Persze miután már kihozta a futár és kipróbáltam, utánna fedeztem fel náhány negatív kritikát.
Sokan azt tanácsolták (fórumokon), hogy kell venni mellé egy erősítőt, dehát többe kerül mint ez a fejhallgató.
Nem küldtem vissza (online rendeltem), mert azért van pár jó tulajdonsága is:
- olcsó volt
- baromira kényelmes
- sokak szerint nagyon tartós termék (akár 10 évig is kibírja)
- hosszú kábellel rendelkezik (3 m) : van aki nem szereti, de számomra jelen pillanatban hasznos. (pl jó ha ledőlsz az ágyba filmet nézni)
- a hangzása nagyon kiegyensúlyozott. (bármilyen stílusú zenéről is legyen szó), de a basszust nem vitték túlzásba

Ezekért tartottam meg, 
Amire fogom használni: alkalmi zenehallgatás és esetleg film.
Tehát kell vegyek nemsokára egy újabb fejhallgatót, de már megvárom a Fekete Pénteket. :D
Sajnos be kell hogy lássam: fülhallgató mániás vagyok.

Annyi kérésem lenne, hogy akinek van ilyen típusú Sennheisere és megoldotta ezt a problémáját írja már meg kommentbe hogyan és mivel, nagy segítség lenne. Köszönöm.





Címkék: , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban