Szóval...

Szeretem az őszt: de ami most van az már fagyás kéremszépen. Fülem fázik, orrom csorog minden bajom van a hidegtől. Bárcsak jönne már a tavasz. Egy hete még 20 fokok voltak, erre meg pár napja elkezdett hullani a hó. Hát hol itt az igazság?
Mintha látnám előre, hogy tavasz sem lesz, hanem egyből lépünk át majd a nyárba.
Azt hiszem el kell költözni innen, ez így nem mehet tovább!
Nem szeretem a hideget: mert nem lehet csinálni semmit: csak benn punnyadni a házban takaró alatt olvasni meg filmezni...
Ma voltam egy kis biciklitúrán a közeli erdőnkben. Picit fáztam, de ez van: kell alkalmazkodni az évszakhoz - egy kicsit jobban felöltözni, na meg plusz kiegészítőket venni magunkhoz. (pl biciklisál, meleg kesztyű esetleg termoszban tea)
Nem adom fel, és nem hagyom rozsdázni télen a biciklimet! Még mit nem! Lehet, hogy kevesebbet fogok majd nyeregbe ülni, de úgy terveztem hetente legalább két alkalommal kimerészkedek. Ha fúj, ha szakad!
A múlt évben, ahogy visszanézem a teljesítményemet, alig bringáztam télen:

Ennyit a biciklizésről.
Térjünk át a blogra.
Az október elég akítv volt. Elhatároztam: hogy mindennap közzéteszek egy bejegyézést. Így is lett. Folytatni fogom a hadműveletet: remélem sikerül. Van amikor szar napom van, és ilyenkor kinek van kedve még blogolni is? De hátha minden simán fog menni ...
Filmek: nagyon le vagyok maradva, de tényleg! A régi tervem az volt, hogy hetente 7 filmet bevágok, de nem akármilyeket. Csak a számomra szimpatikusokat: imádom a régi filmeket ... és annyi jó van még amit nem láttam, hogy elképesztő. Majd csak találok rá valami megoldást.
(Filmajánlóm jelenleg emiatt szünetel)
Sorozatok: hát ... jó lenne, de kevés az idő, emiatt a terv inkább a - minél több film megnézése-.
A posztnak ezennel vége, majd még írok hasonlót.
Cső!

Címkék: ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban