30


Hát sajnos ma betöltöttem a 30 - as életévemet. El sem hiszem, hogy így elröpült az idő. 
Ezeket a sorokat írtam tegnap reggel (többit utólag kitöröltem) ... de aztán lassan - lassan a depresszív hangulatom elillant.
A munkába tartottam egy kis szülinapi ünneplést, utánna pedig párommal hazamentünk, hiszen édesapám is tartotta a szülinapját.
Ahogy mindenki, én is szeretek néha ajándékot kapni, de nem vagyok igényes: egy finom üveg bornak is rettentően tudok örülni.  Mindenem megvan: csupán még egy külön lakás hiányzik, kocsi, esetleg egy TV (de azt majd később) na meg egészség, kiegyensúlyozottság és egy stresszmentes boldog élet.
De amiket tegnap kaptam, az teljesen lesokkolt.
- szeretet: szerelmem, szüleim és nővérem nagyon lelkesek voltak: és hogy maradjak már szomorú. Idővel el is felejtettem, hogy 30 -at töltök és elkezdtem énekelni azt a nótát, hogy ,, Nem csak a húszéveseké a világ! ''
- ajándék: nem vártam nagy ajándékot, a szülinapot sosem tekintettem fontosnak ... de ez sűlt ki belőle:
Szüleimtől egy szép kis támogatást kaptam borítékban, csokival ...
Crissymtől meg:


Egy nem várt nagy ajándék, ami teljesen meglepett, tudniillik egy jó ideje elmondjuk kinek mi a kívánsága, de én nem ezt kértem!!! - hanem egy jóval olcsóbb SjCam 4000 - est. (Go Pro koppintás)
Szavak nélkül maradtam amikor kibontottam a csomagot.


Hát nem aranyos a kis csöppség?
Ma rendeltem is bele micro SD kártyát, meg pár extra kiegészítőt.
Köszönöm Szépen mégegyszer! Meglepetés volt a javából.
Mire fogom használni?
Az majd a későbbiekben kiderül, de biztos, hogy az SD kártya nem marad üresen.
Tesztelés után majd írok véleményt is.

Na de emellett még kaptam egy csomó mindent, csokikat, a jó öreg Nivea ajándékcsomagot (mindig jól jön), határidőnaplót, pezsgőt, na meg ezt az ötletes kis pólót: (kollegáktól)


Millió Köszönet mindenkinek!


(Go Pro - val készült köszönöm puszka)
Címkék: , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban