Magyar Youtube Csatornák: 23. Ausztrália Magyarul


Molnár Tamás 16 éve költözött ki Ausztráliába, és köszöni jól van: ez derül ki a vlogos mindennapjaiból. Egy tökéletes család: feleség és két gyerek, ház, autó : mi kell még?  A videózást édesapja kedveltette meg vele: ő is minden lefilmezett, csak nem tette közzé az interneten. Náhány régi személyes videót láthatunk Tamás jóvoltából:
Kb 2 éve fedeztem fel a csatornáját (5000 feliratkozónál járhatott) Eleinte azt hittem nagyképűségből kezdett el videózni, de tévedtem. Szereti megosztani másokkal a gondolatait, bemutatja Ausztráliát, hogy milyen is valójában. (segít azokon, akik szeretnének kijutni) 
 A nagyobbik fiával Lucas- al sokszor vlogolnak, apa - fia program és mindketten élvezik. Lucasra nagy hatást gyakorolt az apja, ő is megkedvelte a vlogolást, indított is egy csatornát Lucas Magyar Molnar néven. (angol csatornája: FluffyMuffy)
Kicsikét érthetetlen: néhol magyar, néhol pedig angol szavakat használ - de majd ez is kialakul.

A vlogablogban készített egy mini interjút Tamással, ahol az egyik alapvető kérdést is megválaszolja:
A legtöbb magyarországi vlogger még egészen fiatalon, te viszont eléggé érett fejjel léptél bele a videós világba. Sokszor mondtad, hogy imádod a filmeket, mindig is szerettel videókat gyártani. Miért vártál eddig a vlogolás megkezdésével?
Pár éve, mikor elindítottam ezt a csatornát, nem gondoltam, hogy egyszer vlogolni is fogok majd. Akkoriban inkább kérdésekre próbáltam válaszolni az ausztrál élettel kapcsolatban. Majd ahogy teltek az évek, sokan mondták, hogy mutassam be egy napomat, miként telik, milyen az élet nálunk. Akkor kezdtem el nézni amerikai vloggereket, hogy ők hogyan is csinálják ezt. Nem akartam másolni őket, de szerettem volna ellesni egy-két technikát. Ilyen volt Roman Atwood például, aki szintén családapa, hasonló korosztályú, mint én. Tőle próbáltam tanulni a dolog csínját-bínját. Aztán ahogy keresgettem, láttam, hogy Amerikában nagyon sok ugyanilyen korosztályú vlogger van, több milliós feliratkozó táborral. Érdekes, hogy őket is mindenfajta generáció nézi - úgy, mint az én videóimat. A 10 évesektől a 60 évesekig, aminek én nagyon örülök.

Bemutatkozó szöveg a csatornáján:
Hello, Szia, Szevasz !
Üdvözlök mindenkit itt az Ausztrália Magyarul Csatornán.
Én nem más vagyok mint Tamás. Itt élek Ausztráliaban a Gold Coast-on már lassan 15 éve a családommal.
Minden második nap új Videoval jelentkezem. Videoimon keresztül betekintést nyerthetsz az itteni életbe és sok érdekes dolgot láthatsz.
Ha van valakinek valami kérdes az nyugodtan kérdezzen ha tudok valászolok ha nem nem.
Sziasztok !

Első Feltöltött videó 2014 július 11

A z egyik legnézetebb videója:

Feliratkozók Száma Jelenleg: 83162
Csatorna Indulása: 2014 július 11
Tamás Angol Csatornája: Blue Sky Pictures


Címkék: , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban